lima haribulan sepuluh dua ribu sebelas ♥

assalamualaikum ^_^ ! kenapa qilaa letak tajuk nih ? apa motif dea ? nak tahu ? okay . baca dekat bawah nih ,

heyy stalker xD lima haribulan sepuluh dua ribu sebelas , hari yg aku tak boleh LUPAKAN . nak tawu kenapa ? pada hari itu , tarikh itu , aku meet someone special lowh . sapa ? hee ` boyfiee akuu lah :D wlaupuns kami duduk jauhh , tapi kami tetap bole jumpa , ta selalu lah bule jumpa tuh :) btw , first time aku jumpa dea tuh , maluu gilerrr xD gilerr gilerr punye malu . HAHAHA , tapi , cousin aku ckap , watlexx sudahh , lama-2 tak malu lerr tu ;) ehem ehem , dia bg something dkat akuu , angrybirds & domo , yelaaa , mna mampu nak beli mahal-2 xD klau tidak aku dpat dah baju , dy nak bg , mlangnya , cousin aku ckap , klau psangan couple , laki bagi baju dkat dea , klau terputus satu benang , maka trputus jugaklah hbungan kamu , perghh ! aku pun tanak lahh , yelaaa , ku syang's pakwe aku lg dr baju tuh xD btw , thanks biyh sbb bg domo & angrybirds tuh , iloveyouuuuuuuuu ! akhirnya , bole jgak kita meet , 57hari lagi kita meet okay ? :) sbarr tau , org yg sbar Allah syang :D kbye , assalamualaikum ,
                                                                                                                                                     
suka entry nih ? like :)

No comments:

Post a Comment